Sunshine här ;)

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Mitt namn är sun shine och jag är lollibobs guld bolly! :D
jag älskar kläder,smycken,glitter,gulbollys(killar) och mycket mer!
jag ser ut så här!
Ja lollibob är lite tröt och slarva lite hon ska sova lite och så ni vet ska alla bollys blogga
Jag o Nightmare har bloggat då är kvar

Tiki
Rudeboy
Rosi
Rosalinda
om är kvar
också kanske heaven också ska blogga heaven är lite blyg och är lollibobs wooby!
umm
Jag har igen kille men gillar en speciel ;)
jag kommer nog vilja blogga mer för jag gillar de!
fast alla andra bollys vill också de!
men jag är ju så klart den snyggaste
Fast alla andra tycker nog inte de! men jag tycker det och et får jag
jag eller lollibob eller någon anan ska blogga mer IDAG!
fast imon eller någon anan dag
Men
Kramiz
Sunshine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0